ZNAKI FIRMWE

Fakt, że coś raz ujrzanego utrwala się lepiej w pa­mięci niż coś raz słyszanego spowodował, że szuka się dla nazwy łatwej do zapamiętania formy wi­zualnej. Znaki firmowe, zarówno literowe jak i obrazowe, nie mogą mylić się ze sobą; powinny na pierwszy rzut oka utkwić w pamięci i zapaść w podświado­mość, aby potem przy określonych skojarzeniach znowu pojawić się w świadomości.Znak firmowy ze swymi różnorodnymi formami wyrazu stał się dzisiaj punktem ciężkości reklamy wizualnej tych przedsiębiorstw, które nazwą gwa­rantują jakość swych produktów. Jest on wizy­tówką instytucji na nowo przekazywaną z każdym przedsięwzięciem firmy; działa w ten sposób inten­sywnie i bezustannie, wypracowując przedsiębior­stwu trwałą pozycję.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.