W DZIEDZINIE PERSWAZJI

W zasadzie w dziedzinie perswazji stanowisko większości ma efekt magnetyczny;- każda kampania wyborcza stara się więc sugero­wać, że dany kandydat ma już poparcie większo-, ści wyborców, a reklama eksponuje tylko „wio­dącą” rolę, jaką ma na rynku dany produkt. Re-; klamy papierosów, gumy do żucia: czy. napojów bezalkoholowych pokazują grupy ludzi palących, pijących i żujących, w > ten sposób starając się stworzyć wrażenie istnienia obowiązującego oby­czaju, z którego nie wypada się wyłamać. „Bądź towarzyski, napij się Pepsi” — głosi slogan Pepsi-coli.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.