W AUTOMATACH

W automatach, które u nas także upowszechniają się coraz bardziej, opakowanie musi oddziaływać na najmniejszej przestrzeni. Opakowania przecho­dzą próbę ogniową już w ocenie kupca hurtownika, który dany towar przyjmuje lub nie do wąskiego asortymentu produktów sprzedawanych w automa­tach. Przykładem mogą tu być papierosy, które charakteryzują się na ogół dobrymi opakowaniami, gdyż projektanci mają już w tym zakresie do­świadczenie; ograniczają się zwykle do nazwy, zna­ku firmowego i ciekawego zestawienia kolorów. Dobrze skomponowane opakowanie charakteryzu­je przede wszystkim zwięzłość i najskuteczniejsza forma podania, a więc jasny i wpadający w oko po­dział płaszczyzn, łatwo zauważalny i łatwo zapada­jący w podświadomość każdego nabywcy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.