SKOMPONOWANIE PROJEKTU

Podczas gdy ilustrowanych czasopism i druków reklamowych nie można sobie wyobrazić bez barw, w gazetowym druku rotacyjnym kolor zaczęto sto­sować dość późno, gdyż napotkano tu duże trud­ności techniczne. W wyniku nacisku reklamującej się gospodarki, aby jedno ogłoszenie odróżniało się od drugiego, zaczęto poszukiwać nowych możliwoś­ci także w tej dziedzinie. Obecnie dzięki postępowi w budowie maszyn rotacyjnych możliwy jest druk dodatkowych kolorów ozdabiających, przed dru­kiem podstawowym lub po nim.  Najprostsze jest takie skomponowanie projektu, aby rzeczy ważne, np. hasło reklamujące, podkreślenie lub ramka drukowane były kolorem dodatkowym.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.