RYSUNKOWE OPRACOWANIE

Im dłuższy slogan, tym prostsze po­winno być jego rysunkowe opracowanie, ponieważ zwięzłość zwiększa skuteczność oddziaływania. Długie wiersze wersalikowe lub nagromadzenie dziwnych form literowych utrudniają czytelność. Pisma rysowane kontrastują na ogół dobrze ze składem i przez zmienność górnych i dolnych wy­dłużeń oraz przez ruchliwą linię liter są zawsze pełne napięcia, obojętnie czy stoją pionowo czy też są lekko pochyłe, czy są pisane piórem ostrym czy malowane płaskim pędzlem. Tekst następujący po haśle reklamującym jest naj­częściej apelem emocjonalnym, a więc kontynua­cją wstępu. Z tego względu powinien różnić się wielkością i krojem pisma od tekstu informujące­go.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.