REPRODUKCJE OBRAZOWE

Produktom takim pomagają ich reprodukcje obrazowe. Zdjęcie na opakowaniu sta­nowi oczywiście tylko środek pomocniczy, gdyż ani
retusz, ani druk nie osiągną nigdy {ze względu na brak trzeciego wymiaru) obrazowego i plastyczne­go przedstawienia zawartości. Częste dążenie do uzyskania „naturalnego wyglądu” w wyniku odpo­wiedniego opracowania negatywu bywa nieraz tak nadużywane, że poszkodowany zostaje przez to sam towar, np. intensywność kolorów przewyższa naj­częściej zawartość; można to stwierdzić przy mro­żonkach, konserwach jarzynowych i konfiturach. Ta „ładność” kolorowego opakowania powoduje jednak, że coraz więcej przedsiębiorstw przechodzi do pokazywania swych produktów w postaci „pod­robionej”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.