REKLAMA PROSZKU

Reklama proszku do prania pokazuje grupę bawiących się razem dzieci w lśniących,, bielą ubrankach, obok nich stoi dziecko w_ ubranku przyszarzałym: „Jego matka jeszcze . nie < używa proszku takiego-a-takiego”,. głosi ; reklama. Co­dzienną praktyką amerykańskiej telewizji jest uzupełnianie wybuchami śmiechu z fonoteki nie tylko programów estradowych, gdzie pozory au- I* tentyzmu stwarza obecność publiczności w studio, ale także filmów komediowych, które w ewident­ny sposób nie były realizowane w obecności wi­dzów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.