PRZEZROCZYSTE OPAKOWANIA

Wyjaśnia to także ów coraz silniejszy nawyk unowocześniania lub zmieniania opakowań, które niegdyś były zapro­jektowane na dziesięciolecia; sama tradycja nie stanowi już bowiem prawie żadnego argumentu reklamowego. Opakowania przezroczyste dla wyrobów mających atrakcyjny wygląd lub takich, które chce się sprawdzać bez otwierania opakowania stanowią wielki krok naprzód. Przejrzyste opakowanie jest niewskazane dla produktów niepozornych, które zyskują atrakcyjny wygląd dopiero w wyniku dal­szej obróbki. Niewidzialny towar wymaga więc opakowania, które będzie go dobrze reprezento­wać. Nabywca często ocenia opakowanie i towar jako jedność i o zawartości wnioskuje z opakowa­nia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.