PRZEDSTAWICIEL ZAWARTOŚCI

W wielu przypadkach opakowanie jest jedy­nym środkiem reklamy producenta, rezygnującego z innych możliwości reklamowych, które pozosta­wia handlowi.W przeciwieństwie do wszystkich innych środków reklamy opakowanie ma tę zaletę, że jest na miej­scu lub ,,pod ręką” wówczas, gdy chęć nabycia jest najbardziej intensywna. Zachęca także do impul­sywnego kupna przez swój atrakcyjny, przyjemny wygląd, co jest zaletą, której inne przedsięwzięcia reklamowe nie mają prawie wcale lub tylko w ograniczonym stopniu, ponieważ w ich przypadku chęć posiadania dzieli od możliwości kupna zbyt wielki dystans.Opakowanie jest przedstawicielem zawartości, któ­ra często pozostaje niewidoczna aż do momentu użycia.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.