OPAKOWANIE I ETYKIETA

W zakresie dóbr konsumpcyjnych opakowanie dawno już wyrosło poza swą funkcję ochronną. Gdy papier pakowy, tubka lub torebka zostały opatrzone nadrukowaną nazwą sprzedawcy deta­licznego stały się — początkowo w skromnych roz­miarach — środkiem reklamy. Gdy rynek stał się większy i regionalni wytwórcy poszerzyli swój ob­szar zbytu, zaczęli umieszczać na opakowaniach nazwę wytwórcy, aby swe produkty wyłączyć z anonimowości rosnącej podaży.Nabywca poznaje produkt po jego szacie; gwaran­cję, że otrzyma się żądany gatunek daje opakowa­nie. Opakowanie stało się więc środkiem reklamy, który poza ochroną zawartości spełnia ważne za­danie reklamowe, wyraźnie oznaczając dany pro­dukt.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.