OKREŚLONE MINIMUM

Zdję­cie potrzebuje pewnego określonego minimum po­wierzchni, aby mogło właściwie oddziaływać. Ko­lorowe reprodukcje produktów przed i podczas przerabiania oraz już gotowe na półmisku, zamiesz­czane w ogłoszeniach pism ilustrowanych o dobrej jakości druku, są niedoścignione w swej sile rekla­mowej. Przy dużym — najczęściej przez format opakowania uwarunkowanym zmniejszeniu — są jednak złymi propagatorami. Grafika ma znacznie lepsze i różnorodniejsze możliwości wspomagania towaru: w sposób naturalistyczny, plakatowy, ze szczyptą humoru, w sposób stylizowany lub nawet abstrakcyjny, lecz zawsze z tą szczególną atmosfe­rą, która jest właściwa produktowi i doprowadza do decyzji kupna. Projektowanie opakowań należy, podobnie jak projektowanie znaków ochronnych, do zadań grafiki użytkowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.