Młodzież w mediach? Czas najwyższy!

Dziennikarze starej daty posiadają doświadczenie i kwalifikacje, aby robić to co robią, ale powoli potrzebna jest zmiana języka i przyzwyczajeń pisarskich. Dzisiaj mało kto rozumie skomplikowane frazy i piękne tezy. Współcześnie liczy się szybkość przekazywania konkretnych informacji. Stąd nie dziwi rosnąca z każdym dniem popularność wszelkiej maści blogerów i innych stron internetowych, które za cel obierają sobie szybkie informowanie swoich czytelników o aktualnościach. Młodzież tworzy zupełnie nową wartość dziennikarstwa, które opiera się nie na dokładnym opisywaniu problemów, ale raczej na pobieżnym ich zasygnalizowaniu i rozpoczęciu dyskusji w środowisku wirtualnym. Interakcja to jest coś co liczy się w mediach najbardziej. To odbiorcy tworzą wartość danej marki, dlatego im bardziej nieoczekiwane wiadomości, oryginalne tytuły, tym większa oglądalność, a tym samym zyski z reklam. Zmiany to pożyteczna rzecz, a współcześni dziennikarze oczywiście o tym wiedzą i ci, którzy mają już za sobą lata młodości wycofują się z biznesu bez żalu rozumiejąc nowe podstawy funkcjonowania dziennikarstwa. Warto jednak docenić ich starania o piękną polszczyznę, której tak bardzo dzisiaj brakuje w sieci.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.