KTO REKLAMUJE?

Kto reklamuje budyń lub mączkę dla dzieci, potrzebuje łatwo czy­telnego przedstawienia zarówno w ilustracji, jak i w towarzyszących akcesoriach, np. w reprodukcji  opakowania lub tp. Kto reklamuje np. jakiś prepa­rat wśród lekarzy, może posługiwać się abstrak­cyjnym skrótem, licząc na to, że lekarz odczyta graficzną syntezę dokładnie tak samo jak chemicz­ną formułkę preparatu.Ilustracje wspomagają każdą argumentację teks­tową. Większość ludzi chce otrzymywać oferty ilu­strowane, ponieważ nawet dobry tekst nie przema­wia do ich wyobraźni.Hasło reklamujące, obojętnie czy samodzielne, czy wspomagane i uzupełniane przez ilustrację, wyma­ga nie tylko znakomitej formy językowej, lecz tak­że graficznej

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.