KOMPOZYCJA MAKIETY

W jednym ogłosze­niu wystąpić mogą: krótkie hasło reklamujące ja­ko wstęp ogłoszenia, tekst ze swymi różnymi zada­niami i podziałami, dane o firmie, materiał ilustra­cyjny, mogący pełnić funkcję dominującą, samo­dzielną lub ilustrującą, słowny lub obrazowy znak firmowy (do którego trzeba także zaliczyć stale powtarzane hasło reklamujące), kupon i wreszcie de­koracyjny ornament, nadający ogłoszeniu szczegól­ny wyraz lub odróżniający je od konkurencyj­nych. Zewnętrzny wygląd ogłoszenia wynika z zadania i wymagań, jakie ma on spełniać. Forma apelu określa siłę i pozycję każdej poszczególnej części ogłoszenia. Kompozycja makiety ogłoszenia zależy od planu reklamowego; przeważnie najpierw usta­la się myśl przewodnią serii ogłoszeń lub każdego pojedynczego inseratu. Projektant otrzymuje już

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.