JEDNOSTRONNE PRZEDSTAWIENIE

Jednostronne przedstawią  nie komunikatu jest skuteczniejsze,gdy publiczność jest mniej inteligentna i mniej zorientowana,  gdy od samego początku zgadza się z komunikatem i nie ma styczności z kontrpropagandowym ‚źródłem informacji. Mowa tu oczywiście o przed­stawieniu dwustronnym tylko z. pozoru, podają­cym argumenty drugiej strony okrojone lub przedstawione tendencyjnie — inaczej propaganda przestaje istnieć, nie jest nią bowiem obiektywne przedstawienie faktów.  Powtarzanie argumentów, zwłaszcza w wersjach ‚ zmodyfikowanych, ukazujących coraz to nowe as­pekty sprawy, okazało się znacznie skuteczniejsze niż argumentacja jednorazowa. Propaganda. i re­klama kumulują się, potęgują swoją skuteczność, jednakże do pewnej tylko granicy, po której prze- \ kroczeniu powtarzanie zaczyna irytować odbiorcę, \ wywołując skutki odwrotne od, zamierzonych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.