EKSPONOWANIE PLAKATU

Plakat eksponowany we wnętrzach reprezentuje tendencje raczej ilustracyjne, ponieważ widz może go oglądać z bliska i zazwyczaj dłu­żej. Do plakatów zalicza się niesłusznie także ogło­szenia teatrów, kin, galerii wystawowych, wyko­nane w formacie plakatu, które bogate w tekst wyglądają niby powiększone inseraty. Dzięki du­żym typograficznym możliwościom kompozycyj­nym stały się one ulubionymi formami ekspery­mentowania dla nowoczesnej grafiki. Zredukowane do czerni i bieli zdjęcia znalazły tu ze względu na swe plakatowe działanie wielu entuzjastycznych zwolenników. Plakat, jeżeli jest komponowany głównie za pomo­cą zdjęcia, rysunku i koloru nie mieści się w kręgu zadań projektanta makiet.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.