DOPASOWANE DO WYOBRAŹNI ODBIORCÓW

Znalezienie jednolitej i dostosowanej do wyobra­żeń odbiorców reklamy i prezentowanie w ten sposób możliwej do ogarnięcia ilości towarów po­dobnego rodzaju jest prostsze i celniejsze niż kon­cepcja, że powinna ona odpowiadać różnorodnym wymogom produktów tej samej grupy. Należy tu wziąć pod uwagę, że przy zmianach w ramach jed­nej grupy produktów nawet nabywca o nieugrun- towanych upodobaniach i kuszony przez inne ofer­ty, pozostanie wierny wyrobom tej firmy, w asor­tymencie której znajdzie rzeczy znane sobie z po­dobnego sposobu podania innego produktu, tzn. je­żeli ponownie rozpozna cechy pozytywnie już oce­nione przy innym wyrobie tej samej firmy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.