DLA WIDOWNI DZIECIĘCEJ

W związku z tym w wielu rodzinach rodzice sami zachęcają dzieci do oglądania programu już od najmłodszych lat. Dla widowni dziecięcej telewizja jest najwięk­szym źródłem wiedzy i informacji. W. Schramm, J. Lyle i E. Parker zwracają uwagę, że przeważa­jąca’część wiedzy wynoszonej przez dziecko z te­lewizji przyswajana jest w procesie incydentalne­go nabywania wiedzy. Dzieci poszukują w tele­wizji przede wszystkim rozrywki, zaspokojenia potrzeby fantazji, zarazem jednak ; otrzymują ogromną porcję wiedzy o świede. Najlepszą drogę dotarcia, do młodego widza stanowi więc nasycenie programów zaspokajających owe potrzeby elemen­tami poznawczymi i wychowawczymi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Witam, nazywam się Jarosław Kozień i na codzień pracuję w telewizji. Blog to jedna z wielu moich pasji. Na blogu zamieszczam aktualne artykuły o mediach i reklamie. Jeśli zainteresują Cie informację jakie tutaj się pojawiają to zapraszam do zostania na dłużej.
You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.